lördag 2 juli 2016

Vacation

Då hade man semester då.
Hur börjar den då? Jo, till att börja med får man reda på att man får ett år förlängt på anställningen (WIHOO!) men även med att en av ungarna kräks.. Vaknade av att My skriker i ren panik på morgonen och kräks ner sitt täcke.. huuua... har så jäkla svårt för det där. Sen har det varit bra under dagen, men nu på kvällen har det kommit såna där konstiga rapar.... sååå, i natt får hon sova på sin madrass bredvid min säng för att reducera eventuella olyckor.... tror lillskrutt har slarvat lite väl mycket med att tvätta händerna efter toabesöken, not good. Och på detta får man munsår, jävligt upphetsande. Men men, var snabb med mina piller så det blir nog bra. Måste ta och ringa vc i veckan så jag får nya piller utskrivna, ett måste i medicinskåpet, in cases like these.

Får se vad veckan erbjuder för skoj. Får lite finfrämmande på Måndag som blir här en vecka. Blir till att hitta på en hel del med kidsen men även nåt på tu man hand medan mamma är snäll nog och passar busarna. Skulle va kul med Skansen och en hel del annat på Djurgården med barnen, återstår att se hur vädret blir. Sen skulle jag vilja dra till Gröna Lund också, det är fan ett bra tag sen man sprang runt där som ett barn själv (saknar). Mycket hängde man där i tonåren och åkte ALLT. Remember Therese?

Ja, två veckor semester har man nu, sen blir det en långhelg tredje helgen i Juli och därefter 1 ½ vecka till. Hoppas på en massa sol. Hoppet är det sista som överger en säger dem.

Näe, nu ska jag nog se på lite Vikings, då man sett sista avsnittet av Game of Thrones. Fuck, ett himla bra men jobbigt avsnitt, bara ett år kvar till nästa säsong då, perkele.

Ha en bra kväll alla ni där ute. 
Kan ni inte kommentera detta inlägg så jag får ett litet hum på vilka som läser bloggen...?

Bjuder på ett par bilder på Breaking Benjamin konserten, den va riktigt bra! Thanks sis for the company!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag läser! Puss o kram V

Anonym sa...

Najs med 2 veckors semester ��
Grattis till förlängningen!
Oh no, kräksjuk My.
Fin bild på oss på konsert. Kul att hänga med på Breaking Benjamin.
Läser vad du skriver.
Kram Jenni

Therese sa...

Jaaaa jag kommer ihåg!!! :))))
Kom gärna o träffa oss någon dag om ni vill! Puss

Unknown sa...

Grattis till förlängningen! Läser din blogg btw :-D

Anonym sa...

Hej älskling ��